Bästa sommarlovet

På Torsdag smäller det, skola. Som jag har längtat!... eller så inte. Men längtar faktiskt till att träffa alla och få lite rutiner. Haft ett fantastisk sommarlov som jag sent kommer glömma. Konfirmerade mig i Göteborg, så himla grymt det var! Liseberg, nya människor, underbarat väder och en massa, massa skratt. 
Sedan var jag i Luleå på hamnfestivalen med Anna, Wilma och Natta. Vi såg Miriam Bryant och Linnea Henriksson, båda var grymma men vart nog lite kär i Linnea, vilken tjej alltså! Sedan sov jag i sikfors i tält hos Natta, så roligt och mysigt! 
Annars var jag på pdol Torsdag, Freadag och Lördag och gick med massa olika personer. Det är lite extra roligt nu när jag faktiskt åker karuseller. Var även på diggiloo, grym show. 
Sen har jag varit mycket med kompisar, myst på stugan, solat i 30+, badat, så jag är riktigt nöjd över det här sommarlovet och nu taggar jag för nian, bye bye :)















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0