Favorit dagen

Söndagar kan ju ta och dö. Insåg precis att jag har way too much skolarbete i veckan. Två prov och jag och Julia ska göra en uppvärmning på Idrotten. Iaf så har jag haft en galen helg. I fredags tog jag och Jessica bussen till stan och mötte upp Silje och Julia, gick ett tag hitta dock inge. Sen for vi och hämta Alva och jag och Alva for till mig. Jag åt middag och sen kom Julia, Silje och Jessica och hämta oss. Sen behöver jag inte ta nå detaljer men vi tog oss till Julia oskadda haha. For hem vid ett. På Lördagen for jag och pappa till Luleå och kolla på teaterskola, de var behövligt kan jag säga. På kvällen var jag med Erika, Isa, Alva, Erik, Jesper, Anna, Jossan och Wilma, mysig kväll med prat, film och pingis.
Idag har inte gjort nå annat än att plugga, roligt. 
Ska sova nu så hade






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0